Home
 
gebruikersnaam  
 
wachtwoord  
Gegevens onthouden
 
     

 
   mk-Nieuws

Nieuwsoverzicht
Flitsberichten

Flitsberichten

27-11-2012
Update UvdT2

Van pitch naar coalitie

Sinds de pitchmiddag op 26 september is er achter de schermen van Uitgeverij van de Toekomst 2 al een boel gebeurd.  Het was de eerste grote netwerkbijeenkomst sinds de kick-off, waarin het verkennen van raakvlakken tussen innovatie ambities centraal stond. Tijdens de speeddate-sessie schoven zij daarvoor bij elkaar aan. Lees meer over hoe zij sinds deze bijeenkomst gevorderd zijn!


Foto: Elisabeth Egon Viebre
lees meer >>> 



30-03-2012

Online onderzoek 'Innovatie Uitgeverijen'
In navolging op het innovatieonderzoek vanuit het Stimuleringsfonds voor de Pers

In het kader van een onderzoek op het gebied van innovatie van uitgeverijen en ter voorbereiding op het innovatieprogramma van ‘Uitgeverij van de Toekomst 2’ voeren wij een online onderzoek uit naar het innovatievermogen van uitgeeforganisaties. Wij nodigen u uit om deel te nemen aan het online onderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek worden per uitgever anoniem verwerkt en online beschikbaar gesteld. Dit geeft u de unieke kans om uw antwoorden te vergelijken met andere type organisaties, uitgeefsegmenten of bijvoorbeeld ervaringsgebieden.

lees meer >>> 


03-02-2012

Terugblik pitchmiddag en marktplaats

De pitchmiddag op de UvdT Marktplaats is door de organisatie en deelnemers zeer positief ervaren. De opzet met rondes van korte pitches door kennispartners, leveranciers en deelnemende experts nodigde uit tot interactie. 

Foto: Elisabeth Egon Viebre

lees meer >>> 


23-01-2012

Verbinding tijdens eerste coalitiemeetings

Deelnemer A: “Dus wacht even... als ik het goed begrijp, jij zegt dat wat wij doen - op een zo goedkoop mogelijke manier ons magazine naar iPad formaat converteren - wij juist níet moeten doen?!”

Deelnemer B: “Wij hebben onderzoek gedaan naar wat ónze lezers zoeken in een iPad-app, en dat is voor hen inderdaad niet hetzelfde als wat zij lezen in het tijdschrift. Het moet een aanvulling zijn, iets dat een praktische of wezenlijke behoefte invult.”

Deelnemer C: “Denk bijvoorbeeld aan een tijdschrift over duiksport, in combinatie met een app die persoonlijke resultaten vastlegt en deelt”

Deelnemer B: “Ik kan met heel goed voorstellen dat er júist voor jullie doelgroep op deze manier hele spannende concepten te bedenken zijn. Maar nogmaals: het valt en staat met consumer insight.”

Deelnemer A, enthousiast: “Nou daar wil ik dan heel graag een keer met je voor zitten!”

Deelnemer B: “Is het niet een idee om hier een sessie aan te wijden, onder leiding van A?”

De maand januari staat bij Uitgeverij van de Toekomst in het teken van de eerste coalitiemeetings. Deelnemende bedrijven kwamen samen om de wensen en eisen voor hun collectieve innovatieproject te inventariseren en met vervolgafspraken verder uit te werken.

terug 

       
 
 
Uitgeverij van de Toekomst | Stationsplein 28 | 1382 AD Weesp | T: 0294 - 41 09 19 | E: info@uvdt.nl | I: www.uvdt.nl


Disclaimer


© 2011, UVDT. All rights reserved.